Samuel Kirotaja
sõber Nikodemus Pealuu jõudis pärast aastatepikkusi mõtisklusi
järeldusele,et seks on
sotsiaalne konstrukt ning vajadus tema järele, mida igapidi õhutab
kirjandus, reklaam ja multimeedia, on tekkinud sellest, et maailma
valitsev salaühing kasutab seda edukalt inimestega
manipuleerimiseks. Seks ühendab inimesi nii positiivses kui
negatiivses mõttes, luues sidemeid, ent ka ajades inimesi tülli.
Nii saavad manipulaatorid enda kätte võimu inimeste üle. Seks
tekitab sõltuvust ja nagu igasuguse narkootikumi puhul, kasvab see
sõltuvus aegamööda ja inimene vajab ikka intensiivsemaid
seks-elamusi. Samamoodi kahandab seks, nagu teisedki narkootikumid,
inimese vaimseid võimeid. Nii tuleb mõelda tõsiselt sellele, kas
ja kuidas oleks võimalik vabastada inimesi seksisõltuvusest ja
seeläbi ka ülemaailmse salaühingu orjusest. Nikodemus Pealuu usub,
et ta teab vastust. Vastus ei ole keeruline. Kuigi võib üllatada.
Nimelt on inimese pääsmine seksisõltuvusest – peldikus. Situmine
ja kusemine on midagi, mida on häbenetud ja varjatud, kuid siiralt
ja ausalt, mitte silmakirjalikult, mängeldes, nagu seksi. Seksil ja
situmisel on suur ja oluline vahe: kui seks seob inimesi teistega ja
aitab salaseltsilistel inimesi oma käpa all hoida, siis situmine
vabastab inimese, aitab tal olla üksi iseendaga, oma mõtetega, olla
tema ise. Sellest sai aru juba geniaalne mõtleja Jonathan Swift, kes
leidis, et kõige sügavamaid mõtteid mõtleb inimene peldikus. Võib
lisada, et kuskil ei süvene inimene paremini loetusse, olgu see
ajaleht või raamat, kui potil istudes. Huvitavad mõtted ja
kujutlused sünnivad inimese pääs eriti siis, kui ta vanaaja moodi
välikemmergus istudes vaatab ajalehest lõigatud paberit, millega ta
on just oma taguotsa pühkinud. Siis taipab inimene paremini
ajakirjanduse väärtust ja olemust ning õpib suhtuma lugupidavalt
päris sitasse, millel on looduses asendamatu koht. Nii on peldikul,
mida õigem olekski nimetada sitamajaks, täita väga oluline
funktsioon inimkonna päästmisel seksisõltuvusest, inimväärikuse
taastamisel, inimmõtte vabastamisel manipulaatorite diktaadi alt.
Selleks tuleks loovaid isiksusi õhutada kirjutama rohkem sitamajast,
diskreetselt ja huvitavalt kirjeldama sääl toimuvat ja vähem
energiat raiskama seksi kirjeldamisele. Luuletajad võiksid rohkem
kirjutada peldikuluulet ja arhitektid rohkem tegelda peldikute
planeerimisega. Tuleks lähtuda põhimõttest „Igale oma peldik”,
nagu see omal ajal tegelikult oli meie esivanematel, kes käisid
sageli sital igaüks omaette, vältides ühiskemmerguid, mis sunniti
eesti rahvale pääle alles 1918. aastal Saksa okupantide poolt. See,
et igal perekonnaliikmel peaks olema oma peldik, peaks saama
endastmõistetavaks ja aitama tõhusalt kaasa inimese individuaalsuse
arengule. Ka peldikugraffitid ja peldikukunst tuleks tõsta ausse,
vältides aga siin seksi mõjutusi. Seksiteema tuleb peldikutest
kindlalt eemal hoida. Niisugune on lühidalt Nikodemus Pealuu
filosoofia, mida ehk võiks nimetada peldikufilosoofiaks ja mis tema
usu järgi peab saama inimsugu päästvaks tulevikufilosoofiaks
mercredi 10 janvier 2018
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire